Tunel camp 10-14 maja

Gdzieś byłeś, widziałeś coś ciekawego? Podziel się!
Informacje o charakterze komercyjnym w Dziale Ogłoszenia za zgodą administratora

Moderatorzy: łosiu, Gibu

Awatar użytkownika
Ula Ursula
Maniak
Posty: 1846
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:51
Reputacja: 21
Cyfra: 1999
Licencja: D-031281
Kontakt:

Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Ula Ursula » czw 01 kwie 2010, 22:00

Chociaz juz beda skoki, to jest zapotrzebowanie na treningowy wyjazd na tunel do Hiszpanii miedzy weekendami. To jest już nasz 11 wyjazd na tunel w Hiszpanii.
Formula wyjazdu jak ostatnio, sprawdzona w praniu i poparta satysfakcja uczestnikow,

[glow=red]WYJAZD ALL INCLUSIVE[/glow]
Termin 10-14 maja.
Wyjazd poniedzialek-piatek, 4 noclegi w pokojach 1-2 osobowych z łazienkami.
Dwa solidne posilki dziennie z kawą, napojami i alkoholem do kolacji.
Przelot Polska-Hiszpania.
Samochod z paliwem.
Ubezpieczenie.
Cena zawierająca DWIE godziny w tunelu wraz z coachingiem -jak zwykle zaj*** - 1950 euro
Cena zawierająca JEDNĄ godzinę w tunelu wraz z coachingiem - jw. - 1300 euro.
Cena dodatkowej godziny (lub minut wg ceny godziny) - 620 euro (bez coachingu).
Tunel wraz z całą obsługą i instruktorami do naszej dyspozycji.
Indywidualny system szkolenia, trening i briefing dla dwójek i trójek.
Szkolenie Freefly od podstaw przed doświadczonego instruktora Edu Perruca, 6500 skoków, 750 godzin w tunelu, instruktor certyfikowany Sky Venture.
Jak zwykle kompletna organizacja od a do z.

Miejsc jest tylko 7, ale wyjazd jest konkretny pod trening między skokami dla tych, co chcą się wyrwać w tygodniu. My juz kupilismy bilety.

Zgłoszenia: ula@tandemy.pl, sms 602 411 603, Skype Skyula
Ostatnio zmieniony pt 02 kwie 2010, 14:24 przez Ula Ursula, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.skokiwhiszpanii.pl
http://www.skydiveatmosfera.com/
Polska baza spadochronowa w Hiszpanii, AFF caly rok z 5000 m. Jump in the sun!

Awatar użytkownika
Olga
Cool gość
Posty: 475
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 21:33
Reputacja: 0
Cyfra: 96
Lokalizacja: Warszawa/Pułtusk
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Olga » czw 01 kwie 2010, 22:11

a kto szkoli nie-frruflaj, ze taka kosmiczna cena?;] coaching chyba nie kosztuje drugie tyle, co godzina tunelu? czy nie jestem na czasie i sie myle? ;-)
<3

Awatar użytkownika
Borówka
Nielot
Posty: 18
Rejestracja: czw 08 paź 2009, 20:20
Reputacja: 0
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Borówka » pt 02 kwie 2010, 09:06

Olga cena nie jest kosmiczna popatrz na innych strefach jakie są ceny to szybko zmienisz zdanie :-/ A wyjazdy do Hiszpanii są zaj... chyba już zapomniałaś jak był fajnie!

Awatar użytkownika
Maja
Cool gość
Posty: 411
Rejestracja: czw 04 sty 2007, 15:41
Reputacja: 8
Cyfra: 220
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Maja » pt 02 kwie 2010, 10:03

Olga chyba zrozumiała, że 1300 euro to cena jednej godziny z coachingiem, a jest to cena wszystkiego zawierająca jedną godzinę ;)

Awatar użytkownika
Tatjan
Maniak
Posty: 1121
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 11:25
Reputacja: 51
Licencja: SK D USPA D-31279
Lokalizacja: z Warszawy

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Tatjan » pt 02 kwie 2010, 10:37

Czyli all inclusiv?
Ze spaniem , jedzeniem , lataniem?

Awatar użytkownika
Olga
Cool gość
Posty: 475
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 21:33
Reputacja: 0
Cyfra: 96
Lokalizacja: Warszawa/Pułtusk
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Olga » pt 02 kwie 2010, 12:49

o Boze, Boze ... czy ja gdzies napisalam, ze wyjazdy do hiszpanii sa beee? sa zajebiste i bede na nie jezdzic i bede je polecac.... a ja zadalam proste pytanie, bo mnie to zaciekawilo i tyle :] juz uspokojcie sie :)

no Maja, dokladnie tak zrozumialam;) 1300euro=1h tuenlu+coaching... moj blad ;)
<3

Awatar użytkownika
Daruń
Expert
Posty: 637
Rejestracja: wt 22 wrz 2009, 21:06
Reputacja: 3
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Daruń » pt 02 kwie 2010, 17:12

no i wszystko jasne :mrgreen:

Awatar użytkownika
iwan
Administrator
Posty: 4273
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:24
Reputacja: 480
Cyfra: 10000
Licencja: D-USPA
Lokalizacja: ze źródła
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: iwan » sob 03 kwie 2010, 07:55

A na płasko ja uczę. Jak już ktoś więcej umie to wchodzimy razem z Edu i ćwiczenia są ciekawsze.
Skoki spadochronowe w słonecznej Hiszpanii - Przyjedź, odpocznij, poskacz bezpiecznie

Awatar użytkownika
Ula Ursula
Maniak
Posty: 1846
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:51
Reputacja: 21
Cyfra: 1999
Licencja: D-031281
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Ula Ursula » pt 09 kwie 2010, 16:24

Juz 4 osoby zapisane, a moze nawet 5 - dwie sie zastanawiaja.
Limit miejsc 8, dwie grupy po 4 osoby w rotacjach, jeden samochod BUS i jeden kierowca
Jesli bedzie pakiet osob wiecej to damy rade. Jak na razie kupujemy bilety lotnicze, bo w tygodniu jest mniej polaczen ciekawych i troche drozej, wiec spontanicznie decydujcie sie na trening pomiedzy skocznymi weekendami.

Bedziemy takie wyjazdy organizowac regularnie, wiec jesli tylko zbierze sie pare osob to ustawiamy dowolne dni.

Przypominam, ze jak ktos chce jechac na wlasna reke, to TEZ MOZNA. Wszystko zalatwiamy i dajemy ceny gwarantowane najnizsze w Europie!
http://www.skokiwhiszpanii.pl
http://www.skydiveatmosfera.com/
Polska baza spadochronowa w Hiszpanii, AFF caly rok z 5000 m. Jump in the sun!

Awatar użytkownika
Gibu
Cool gość
Posty: 171
Rejestracja: pn 15 lut 2010, 19:20
Reputacja: 0
Cyfra: 452
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Gibu » czw 13 maja 2010, 14:05

Pojechali wy w końcu czy nic ? ;)
Krawaty wiążę, usuwam ciąże

نشان فعلی موجود در پرچم

Awatar użytkownika
Ula Ursula
Maniak
Posty: 1846
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:51
Reputacja: 21
Cyfra: 1999
Licencja: D-031281
Kontakt:

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Ula Ursula » czw 13 maja 2010, 15:23

a co? nie zdazyles na samolot ;-)??
http://www.skokiwhiszpanii.pl
http://www.skydiveatmosfera.com/
Polska baza spadochronowa w Hiszpanii, AFF caly rok z 5000 m. Jump in the sun!

Awatar użytkownika
Gibu
Cool gość
Posty: 171
Rejestracja: pn 15 lut 2010, 19:20
Reputacja: 0
Cyfra: 452
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tunel camp 10-14 maja

Post autor: Gibu » pt 14 maja 2010, 00:46

tak łapie stopa na lotnisku ;))
Krawaty wiążę, usuwam ciąże

نشان فعلی موجود در پرچم

ODPOWIEDZ