Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Informacje dotyczące tuneli aerodynamicznych. Imprezy, ceny szkoleń, opinie o instruktorach

Moderator: łosiu

Awatar użytkownika
Famas
Cool gość
Posty: 382
Rejestracja: czw 22 maja 2014, 00:16
Reputacja: 73
Cyfra: 95
Licencja: B

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Famas » ndz 30 lis 2014, 22:43

Konstanty pisze: piszesz bzdury, że instruktorzy to źli ludzie czyhający na hajs biednego klienta.
Tutaj bym polemizował. Życie Konstanty, życie...Są tacy którzy nie do końca święci mimo, że w sezonie często, gęsto w niebie.
Quis ut Deus.

Awatar użytkownika
Konstanty
Cool gość
Posty: 116
Rejestracja: ndz 06 lip 2014, 15:51
Reputacja: 17
Cyfra: 55
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Konstanty » pn 01 gru 2014, 01:13

Miałem na myśli jako ogół. Wiadomo, że trafiają się też tacy ;)

Awatar użytkownika
fizyk
Cool gość
Posty: 360
Rejestracja: wt 15 lip 2014, 06:14
Reputacja: 95
Cyfra: 250
Licencja: USPA-B, DFV

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: fizyk » pn 01 gru 2014, 02:07

Panowie, ale w tym fejmie i hejcie chyba zapominacie o czytaniu ze zrozumieniem. Nie biorę udziału w dyskusji, nie przerzucam się na argumenty z żadną ze stron, nikogo nie popieram, ale każdy z Was uparł się bronić swojej świętej sprawy za każdą cenę. Mam wrażenie, że zaczęliście się kierować już uprzedzeniami personalnymi czyli de facto większość z Was poniosła porażkę w tej dyskusji.

Maks, dostałeś konkretne pytania, to odpowiedz a wybijesz im argumenty z ręki, a nie dorzucasz oliwy do ognia, chyba że kierujesz się zasadą, byle o mnie mówili, nawet źle ale niech nazwiska nie przekręcają.

Konstanty, Maks pisał o pazernych instruktorach AFF, którzy aby sami zarobić nie posyłają studentów na tunel, tylko liczą, że więcej wyciągnął napowtarzaniu skoków. A Ty powołujesz się na instruktorów tunelowych. Co ma piernik do wiatraka?

Co do filmiku - mi się podoba, chętnie bym polatał zobaczyć jak to jest. Ale nie wiem gdzie znajdę ten tunel, ile mnie to kosztuje, kiedy mogę go odwiedzić, czyli marketing leży. Czego mogę oczekiwać, jakie są parametry techniczne?
..:: Fizyk

Awatar użytkownika
Max
Świeżonka
Posty: 52
Rejestracja: ndz 03 maja 2009, 11:13
Reputacja: -19
Licencja: D
Lokalizacja: B-szcz
Kontakt:

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Max » pn 01 gru 2014, 10:21

fizyk a kiedy Ty i z kąd się dowiedziałeś o istnieniu mojej dmuchawki :?: 100% instruktorów w kraju wie,że jest i działa.Od lipca zeszłego roku latamy. Pewnie każdy skoczek z kilkuletnim stażem wie ,widział a coniektórzy też w nim latali .
Zagadałem tydzień temu na fb zeszłorocznego studenta z Elbląga , bardzo się zdziwił :shock: że jest taki tunel.Oczwiście instruktorzy nie informowali go o nim bo żadnej korzyści z tego by nie mieli. Czy instruktorzy myślą,że jak uczeń polata w tunelu to on stanie się zbędny :roll: hmm sam nie wiem ale wiem jedno ,że za darmo nie przyślą ucznia bo to już przerabialem.
600 zł z h to dla mnie dużo i nie mam zamiaru płacić. Z tąd ten pomysł na własną szkołę.
W każdym wadku gdzie tylko jest mowa o moim tunelu jest wszystko. Wiele artykułów w prasie lotniczej i lokalnej na temat i dane techniczne też możesz odnaleść w internecie i na fb. Stronahttp://www.uczymylatac.plteż jest w tym temacie.Nie jest to tunel dla FF i tych z nadwagą. :cry: jest sezonowy ,stacjonarny,świetny do podstawowego szkolenia ,mała strefa pozwala na szybką reakcję instruktora,możliwość latania RW-2 dorosłych,RW-3 dzieci . :-)

Awatar użytkownika
fizyk
Cool gość
Posty: 360
Rejestracja: wt 15 lip 2014, 06:14
Reputacja: 95
Cyfra: 250
Licencja: USPA-B, DFV

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: fizyk » pn 01 gru 2014, 10:38

Poranek się jeszcze nie skończył, a Ty już mnie zaatakowałeś... Ja o tunelu wiem od kilku lat, chyba jeszcze z forum freefly, nie pamiętam. Ale że nie szkolę się w Polsce tylko w Niemczech, kursy robiłem w USA (tam też w tunelu latałem) to ominęło mnie to.

Ale ja nie chcę dyskutować o tym czy ja wiem, czy instruktorzy wiedzą, czy się boją tracić klientów. Ja chcę przywołać ten wątek do porządku.

Przede wszystkim pamiętaj o nadrzędnej zasadzie 3 kliknięć w internecie - jeśli potencjalny klient nie znajdzie informacji której szukał w trzech ruchach na stronie, to go tracisz. Padło pytanie o podanie szczegółów technicznych, nazwisk instruktorów, etc, a nie udzieliłeś informacji. I nie odwołuj się do FB ani strony http://www.uczymylatać.pl bo tych informacji tam nie ma. Poświęciłem trochę czasu, odwiedziłem ją, wszedłem nawet w podstronę O nas (to już trzy kliki) i... gówno znalazłem, jedynie adres korespondencyjny, i mnóstwo ofert komercyjnych. Więc podaj te informacje bezpośrednio tutaj albo bezpośrednie linki do nich. A jeśli nie chcesz podać informacji to coś ukrywasz, toś oszust i krętacz. Internety łatwo oceniają, to fakt, ale sam wpychasz spluwę w dłoń.
..:: Fizyk

Awatar użytkownika
Muppet
Cool gość
Posty: 341
Rejestracja: pt 14 lis 2014, 20:42
Reputacja: 253
Cyfra: 1200
Licencja: D

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Muppet » pn 01 gru 2014, 10:40

Dyskusja z MaxFly-em to jak walenie głową w skałę - ten człowiek niczego nie jest w stanie zrozumieć, o czym mu tu bez złośliwości piszemy i jak wspomniał Konstanty - właśnie on tu jest największym hejterem :-). ja mu piszę, że nie należy niwelować strug kombinezonem - On mi, że czepiam się kombinezonów, kolorów, producentów :-). W środku dyskusji wstawia link do filmu, który nie działa a jak go o tym informuję, to opisze, że ściemniam, bo chodzi o link z początku wątku - a skąd ja mam wiedzieć ? Jak wrzuca link, to myslałem, że coś nowego wrzucił... i takich przykładów można przytaczać wiele - uważam, że nie należy nadal polemizować z tym człowiekiem, bo mija się to z celem. Niech sobie żyje w swoim świecie a jak będzie tu wrzucał teorie zagrażające bezpieczeństwu - proponuję takowe poddać "moderacji" :-)

Awatar użytkownika
Muppet
Cool gość
Posty: 341
Rejestracja: pt 14 lis 2014, 20:42
Reputacja: 253
Cyfra: 1200
Licencja: D

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Muppet » pn 01 gru 2014, 11:28

Abstrahując od MaxFly i jego terorii, to tak:
Już pisałem o tym, że tunel jest jednym z narzędzi dla spadochroniarzy - dla wszystkich spadochroniarzy, no, może nie da się w tunelu ćwiczyć atmo, kątów itp... :-) ale o tym w następnych postach - niemniej, dla tych przed AFF, w trakcie i po oraz PRO itd...każdy ćwiczy w tunelu to, co jest mu w danej chwili potrzebne. Zazwyczaj jest tak, że ćwiczy się stabilną płaską, obroty, spływy, zwalnianie, przyspieszanie spadania - np. często spotykanym w tunelu ćwiczeniem regulowania prędkości, spływów i obrotów w jednym to tzw. 3D. W kwestii latania free - napiszę w innym poście. W tunelu mimo tego, że strugi są trochę inne niż w powietrzu, mamy komfort pracy, gdyż nie musimy kontrolować wysokości lecz w ciągu 2 minutowego wejścia koncentrujemy się na ćwiczeniu - gdy nie zauważymy migającego czasu końca danego wejscia, to instruktor da nam znak do wyjścia - zatem, każde wejście to efektywna praca i pełna koncentracja na ćwiczeniu. Dlaczego takie ważne jest to aby pracować z dobrymi instruktorami ??? Bo nie ma nic gorszego, jak nauczyć się czegoś ŻLE - bo znacznie trudniej jest oduczyć się złych nawyków. Należy pamiętać, że instruktorzy tunelowi, tzw. "uszczelniający drzwi" nie zawsze nam podpowiedzą jeśli ćwiczymy w tunelu sami, bez tzw. couch-a. Często Ci instruktorzy to tzw. akrobaci tunelowi, którzy nigdy spadochronu na plecach nie mieli (a to, co robią w tunelu zapiera dech) i jeśli widzą, że coś robimy źle, nie zawsze wiedzą, czy robimy źle czy takie właśnie ćwiczenie jest nam do czegoś potrzebne - zatem polecam wziąć coucha, który przed wejściem omówi dokładnie ćwiczenia, wytłumaczy co, po co, dlaczego i jakie to będzie miało przełożenie w powietrzu. Ten mój post jest dość chaotyczny ale jest zapowiedzią dalszych moich informacji na temat pracy w tunelu oraz, mam nadzieję, że sprowokuje dyskusje (merytoryczne), pytania oraz to, że inni podzielą się swoimi doświadczeniami.

Awatar użytkownika
Jarzyn
Cool gość
Posty: 170
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 16:43
Reputacja: 46
Cyfra: 1600
Licencja: D
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Jarzyn » pn 01 gru 2014, 12:19

Muppet pisze: może nie da się w tunelu ćwiczyć atmo, kątów itp... :-) .
Carving to nic innego jak kąty atom itp tylko ze w ruchu po okręgu :)

Awatar użytkownika
Max
Świeżonka
Posty: 52
Rejestracja: ndz 03 maja 2009, 11:13
Reputacja: -19
Licencja: D
Lokalizacja: B-szcz
Kontakt:

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Max » pn 01 gru 2014, 15:09

fizyk nie atakuje tylko pytam ;-) i fajnie że podejmujesz próbę upożądkownia tematu :-) wiec napisz jak to wygląda według Twojej wiedzy i praktyki lot z pierwszej strony i tyle .
Muppet inny kombinezon dam kolesiowi co chce tylko 2-4 minuty polatać i waży 100kg a inny dam uczniowi szkolącemu się do skoków i nawet polata z atrapą spadaka na plecach,żeby ogarnął chwyty uchwytu tylko niech ma normalną wagę a nie otyłością :-) Czepiasz się kombinezonów ale jak widzę nie potrafisz ocenić czy są one dobre czy złe :!: zapewniam,że 70 kg polata w slipach ;-) ,link mi się otwiera wiec nie będę powtarzał bo jakoś nie potrafię wrzucić tak jak z pierwszej strony żeby się pokazał :cry:
Przed chwilą byli u mnie mój inst.Krzysiek Kaczmarek z Lubina 2500 i kolega skoczek "Zawiszy'' Piotrek Maczyński 1300 sami potwierdzili to co pisałem wczesniej "jestem solą w oku instruktorów" :-( Jak kiedyś pisałemm dam sobie radę bez "zdrowej" współpracy. Z Twojej wypowiedzi można wywnioskować,że u mnie uczeń uwsteczni się a Ty wyszkolisz go w 8 skokach do PRO :mrgreen: wiec szkól pewnie masz wiekszą praktykę ode mnie ;-)

Tunel mój nie jest w tej chwili dla skoczków z umiejętnościami latania PRO w Wawie ,Lesznie czyTatralandi czy tak trudno to zrozumieć :!: ale polecam mój tym co nigdy nie latali w tych tunelach, bo nie jest to takie łatwe jak by się mogło wydawać .

Przydało by się tu takie zestawienie w tabelce jakie tunele mamy ,gdzie,trochę danych technicznych o nich,co w nich można ćwiczyć ,ceny itp.

Awatar użytkownika
Pawel P
Nielot
Posty: 31
Rejestracja: czw 30 sie 2012, 17:20
Reputacja: 5
Cyfra: 150
Licencja: USPA-B
Kontakt:

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Pawel P » pn 01 gru 2014, 19:48

Tak sobie czytam wszystkie wypowiedzi i sądzę Max, że problem tkwi głównie w twojej osobie.
Uprzedzenia forumowiczów nie zostały wyssane z palca.
Chcesz sprzedać produkt to staraj się o klienta a nie uprawiasz jakieś przepychanki odnośnie co i w jakim stroju i jakich kolorach może sobie u ciebie polatać.

Pamiętaj że każdy forumowicz to twój potencjalny klient. Ten grzeczny i ten wkurzający też. Więc jeżeli pyta się ktoś Ciebie gdzie można latać (miejscowość), kiedy, za ile, kto szkoli w danym dniu lub zawsze i czy może sobie polatać nago czy w za dużych gaciach to powinieneś mu odpowiedzieć najprościej jak się da i podać wszystkie konkretne informacje o które się pyta.
Podaj linki, jeżeli nie chce ci się setny raz pisać ale zawsze podawaj konkrety a nie nawijasz makaron na uszy.

Kiedy powstawał twój tunel to bardzo się cieszyłem że będzie dmuchawa w Polsce. Później małe schody jakie miałeś podczas tworzenia dzieła trochę martwiły, ale ostatecznie udało ci się i chwała ci za to. Dużo pracy i nerwów cię to kosztowało. Działa jak działa może z czasem będzie nosić więcej.

Martwi mnie tylko jedno. Jeżeli tak dużo osób ma problem z tobą się dogadać tutaj, a każdą uwagę i krytykę traktujesz jako wypowiedzianą wojnę którą ciągniesz bez ustanku to boję się pomyśleć jak ciężko się z tobą dogadać instruktorom w sprawach wspierania szkolenia Aff twoim tunelem.
Po takich wypowiedziach jakie tu czytam stwierdzam że instruktorzy możliwe i zachęcaliby do twojego tunelu ale po twoich wypowiedziach na tym forum i na freefly-u toną w uprzedzeniach. Ciągłe sprzeczki i przepychanki. Gdzieś od czasu do czasu wplecione to co istotne. Wypowiedzi jak na freefly-u.
Możliwe że jesteś zajefajny gość, ale tym co piszesz tego nie potwierdzasz.
Ceny też nie przekonują, więc proszę napisz mi czym i kim chcesz odwrócić postrzeganie twojego tunelu przez zwarte grono spadochroniarzy lub ludzi czytających twoje posty, jako dobry i trafny wyboru na rozpoczęcie lub kontynuację przygody z lataniem.

Konkretne i rzeczowe wypowiedzi więcej przyniosą dobrego niż złego. A przepychaj się później ze studentem w tunelu. A na forum ogłaszaj nowinki, promocje, zmiany bez niepotrzebnego biadolenia. Bo jak na razie to jest Maxfly-owo a nie Tunelowo i twa osoba już tak błyszczy że aż się patrzeć nie chce.

Awatar użytkownika
Muppet
Cool gość
Posty: 341
Rejestracja: pt 14 lis 2014, 20:42
Reputacja: 253
Cyfra: 1200
Licencja: D

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Muppet » pn 01 gru 2014, 20:05

Jarzyn pisze:
Muppet pisze: może nie da się w tunelu ćwiczyć atmo, kątów itp... :-) .
Carving to nic innego jak kąty atom itp tylko ze w ruchu po okręgu :)
Masz rację Jarzyn :-) ale do carvingu jeszcze dojdziemy, mam nadzieję :-) ja miałem na myśli "zaginanie" np. w tracku itp... jest to trochę prostsze a daje dużo frajdy, gdy zaczyna się latać free :-)

Awatar użytkownika
Muppet
Cool gość
Posty: 341
Rejestracja: pt 14 lis 2014, 20:42
Reputacja: 253
Cyfra: 1200
Licencja: D

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Muppet » pn 01 gru 2014, 21:07

To może od początku - czym jest tunel ? Można poczytać, pooglądać filmy z różnych tuneli, również MaxFly-owego :-). Jak ktoś chce zgłębić zasadę zwężki Venturiego, to może poszukać na wikipedii lub zapytać Fizyka :-). Czym się różnią tunele - zazwyczaj przestrzenią do latania, głównie chodzi o średnicę - im większa, tym więcej rzeczy można poćwiczyć i polatać na przykład w kilka osób - tak płasko (np.ćwiczenia RW4) jak free. następny parametr, to (nie wnikając w szczegóły) tzw. prędkość strug powietrza i ich równomierność. Starsze tunele mają zamykaną śluzę przed uruchomieniem więc grupa latających wchodzi, śluza się zamyka i wyjść można było dopiero po zatrzymaniu wentylatorów. Nowe tunele pozwalają na wyjście w trakcie latania ze strefy oczekiwania - niestety, znam takie tunele, gdzie przez to strugi są nierównomierne przy drzwiach. Uważam, że nawet dla ludzi przed AFF, większa średnica i duży zakres regulacji strug jest ważny - daje komfort studentowi i instruktorowi. Często obserwuję, że studenci panicznie boją się uderzenia w szybę więc, jak mają "więcej miejsca" czują się bardziej komfortowo. Ćwiczenie symulacji otwarcia na początku powoduje niekontrolowane obroty, spływy itp... Ktoś powie, że instruktor powinien szybko zareagować - owszem ale bez przesady, należy dać studentowi szansę skorygowania sylwetki czy wyjścia ze spływu - więc jak jest więcej miejsca to instruktor i student mają szansę - jak miejsca jest mniej, to jest szyba i reakcja obronna studenta - zazwyczaj ręka w bok, dupa do góry i plecy :-) Ponieważ do latania wykorzystujemy całe ciało, dobrze jest, gdy student ma w miarę dopasowany kombinezon i instruktor dopasowuje strugi do studenta, dając cynk do sterowni. Strugi dobierane są nie tylko do sylwetki studenta ale też do rodzaju ćwiczeń. Następne kryterium, na które główny nacisk kładzie MaxFly- to cena... cóż, w dobie internetu nie ma problemu ze sprawdzeniem cen w tunelach na świecie. Osobiście uważam, że ceny MaxFly (pisze:P.U.H "Maxfly" otrzymasz w cenie kursu 1h szkolenia w tunelu. :!: nastepne 60 minut po 30zł/minuta ,każda nastepna po 25 zł) na kolana nie rzucają - nie wiem ile kosztuje kurs i jak z tej ceny wyliczyć pierwsze 60 minut ale każdy zainteresowany może zadzwonić i się dowiedzieć. Dla osób które nie muszą się liczyc z każdą złotówką, proponuję od początku profesjonalne, duże tunele - jeśli dla kogoś 300 zł za 1h latania ma duże znaczenie, oczywiście może skorzystać z tunelu MF, po wcześniejszym, dokładnym sprawdzeniu cen, również dojazdu, ewentualnego noclegu itp... Generalnie tunel jest narzędziem, które pomaga w AFF i później jeszcze bardziej i nie znam nikogo, kto twierdziłby inaczej. Wszyscy instruktorzy, których znam, namawiają studentów AFF na tunel i z nimi na tunel jeżdżą. Zapewne głównym powodem wyboru tunelu jest odległość od miejsca zamieszkania i dojazd. Ludzie z południowej Polski chętnie jeżdźą do Tatralandii - bo blisko, dobre ceny i jeszcze kilka atrakcji dla rodzin latających. Sporo osób jeździ do Pragi - coraz lepsze ceny a do tego kupa zwiedzania, dobrego piwa itp...Od tego roku jest Leszno i Wawa - atrakcji niewiele :-) ale blisko. Ci, którzy mają w miarę blisko do Bydgoszczy pewnie jeżdżą do MaxFly-a - ja mam daleko i dlatego nie jeżdżę do niego :-). Za to co roku, oprócz tuneli w Europie - odwiedzam tunele w USA - ceny trochę niższe niż w Europie - za to przelot drogi więc się niweluje ale ile radochy - np. w Perris wychodzisz z tunelu, zakładasz spadochron i wsiadasz do SkyVana i skaczesz... a w Polsce 20 stopni mrozu :-) a ile zwiedzania, ile zakupów w normalnych cenach (a nie europejskich, 3 razy wyższych). Turystyka tunelowa, tak samo jak spadochronowa, to temat rzeka :-)

Awatar użytkownika
Max
Świeżonka
Posty: 52
Rejestracja: ndz 03 maja 2009, 11:13
Reputacja: -19
Licencja: D
Lokalizacja: B-szcz
Kontakt:

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Max » pn 01 gru 2014, 22:26

Już sam nie wiem jakich argumentów mam użyć :roll: może takich 5 zł/minuta :-) nie przesadzajcie !!! Z tymi strugami też twarde miękkie,proste,krzywe,jednorodne ,pachnące i jeszcze jakie powinny być :?: Tanie :!: :!: :!: tunel nie kosztuje tyle co samochód i na wodę nie jeździ ,cena jest tak skalkulowana by ta 1 h była adekwatna do ceny 4 skoków aff u mnie wychodzi 35 zł/min a nie 125 i czy 105. Pisałem wczesniej że skoki z ANa powinny kosztować 25zł za 3000m a kosztują jak z finista czy turboleta z 4000 ;-)
Jasne że ktoś z południa polski nie będzie jechał do mnie na 2 czy 4 minuty ale to też w drugą stronę klient z północy nie pojedzie do Wawy czy Leszna ma mnie po drodze i dla niego mógłbym mieć też 125 zł/minuta (to 1h =7500 :shock:) i też by byli pewnie chętni ;-) Grupa docelowa to~ 200 studentow po 1h a nie 6000 po 2minuty choć lepiej bym na tym wyszedl finansowo ;-)
Z całym szacunkiem do forumowiczów z pewnością nie napisałbym na tym forum żadnego posta ale skoro zostałem wywołany to o piszę, bo lepiej mieć info od kogoś kto jest w temacie a nie z plotek :evil:

Proponuję zamknąć temat bo do niczego on nie prowadzi . Wy nie przyjedziecie bo za mały za słaby i za drogi dla Was . No sory ale na tą chwile taki jest :-) U Nas uczeń otrzyma 1h tunelu w cenie Affa i linowiec 6 minut za free wiec zapraszam młodzież na pw.
I chyba już wyjaśniliśmy sobie
Tunel dla UCZNIA nie dla PRO :!: w kombinezonie RW i FF

Awatar użytkownika
Muppet
Cool gość
Posty: 341
Rejestracja: pt 14 lis 2014, 20:42
Reputacja: 253
Cyfra: 1200
Licencja: D

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: Muppet » wt 02 gru 2014, 10:46

Ok. MaxFly - ale skąd wziąłeś cenę 125 zł za 1minutę ? Kilka ładnych latek temu, jednym z najdroższych tuneli w Europie była Moskwa - ale nawet wtedy tyle nie kosztowała godzina (7500 zł) :-). Poza tym, jesteś niekonsekwentny - bo piszesz, że tunel nie kosztuje tyle co samochód i na wodę nie jeździ (racja!) a czy AN-2 lata na wodę i obsługa kosztuje tyle, co obsługa samochodu? - aby bilet na 3000m kosztował 25 zł ? Z tego, co piszesz, kalkulując ceny - jako wzorzec wziąłeś cenę 4 skoków AFF - i pewnie dlatego usilnie próbujesz wszystkich przekonać, że lepiej wydać je u Ciebie a nie na skoki AFF :-) - ale popatrz na ceny innych tuneli w Polsce i nie tylko - uważam, że powinieneś "rynkowo" się do istniejących cen (oraz jakości za daną cenę) na rynku starać dostosować a nie sztywno trzymać się statycznego schematu działania - to nie zarzuty lecz tylko moja rada, nie musisz z niej korzystać a tym bardziej z nią polemizować :-) - to Twój biznes i Twoja sprawa - ale ok, chyba już wiemy wszystko na temat Twojego tunelu i można temat zakończyć. Jeśli nie będziesz pisał bzdur ale konkrety, np. w dniu x, dla grupy powyżej y, cena za 20 minut = z - to pisz tutaj, prawdopodobnie ktoś skorzysta. Uwierz mi - większość z nas nie ma nic przeciwko Twojemu tunelowi. Ja do Ciebie ze studentami nie przyjadę, bo raz, że daleko, a dwa - ja też chcę sobie przy okazji poćwiczyć swoje rzeczy a u Ciebie nie da rady. Jednak, jeśli ktoś mi powie, że chce pojechać do Ciebie, bo wyczytał, że jest promocja i chce skorzystać z twoich coach-ów - to nie powiem mu, żeby nie jechał, bo zasada jest taka, lepiej latać w dużym niż małym ale lepiej latać w małym niż wcale. Zatem Twój tunel ma potencjalnych klientów tylko zmień podejście do marketingu i będziesz spokojnie działał. Zrozum też, że spadochroniarstwo to nie tylko swobodne spadanie lecz wiele innych rzeczy, o których już ja i inni pisaliśmy - więc ucz w tunelu swobodnego spadania i nie opowiadaj, że tunel załatwia i przyspiesza wszystko. Dziwię się, że Twoi instruktorzy tunelowi jeszcze Ci tych dziwnych teorii z głowy nie wybili - może usiądź z nimi w wolnej chwili i porozmawiaj o skokach, szkoleniu i wielu innych sprawach dotyczących spadochroniarstwa - być może otworzą Ci oczy na wiele spraw i pomogą zbudować sensowną koncepcję marketingową aby Ci ten biznes hulał, czego Ci życzę. Howk.

Awatar użytkownika
iwan
Administrator
Posty: 4273
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:24
Reputacja: 480
Cyfra: 10000
Licencja: D-USPA
Lokalizacja: ze źródła
Kontakt:

Re: Tunel MAXFLY koło Bydgoszczy

Post autor: iwan » wt 02 gru 2014, 11:03

Byłoby super, gdyby ktoś przygotował zestawienie cen oferowanych przez polskie i najbliższe z Polski tunele.
W odrębnym wątku.
Skoki spadochronowe w słonecznej Hiszpanii - Przyjedź, odpocznij, poskacz bezpiecznie

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość